wtorek, 18 lutego 2014

AVON ultra kolor - nawilżająca szminka do ust


Pomadki to od jakiegoś czasu to moja miłość. Lubię te naturalne lekko różowe odcienie tak aby usta były tylko lekko podkreślone. 
Pomadkę z AVON podziwiałam na ustach kilku blogowych koleżanek i jedną poprosiłam o zakupienie jej. Była akurat w promocyjnej cenie 15,99 jak dobrze pamiętam i Daria przywiozła mi ją na nasze Kejtowe spotkanie. 
Kolorek na jaki się zdecydowałam to piękny odcień zgaszonego różu CARNATION 




Pomadka ma bardzo ładne opakowanie; eleganckie czarne ze srebrnym tłoczonym napisem AVON. Na spodzie ma mała nakleję z nazwą koloru oraz z datą produkcji.


Opakowanie jest solidne i czuć szminkę w dłoni, nie jest to tandetny lekki i słaby plastik. Bardzo mi to odpowiada bo nie lubię tandety.
Sama pomadka ma przecudny kolorek i dodatkowo na szmince jest wyryty napis firmy AVON.


Szminka ładnie sunie po ustach, nie rozmazuje się i nie wchodzi w zagłębienia ust. Jest całkowicie matowa bez drobinek, których jakoś nie trawię na ustach i po prostu mi się nie podobają.
Pomadka ta ma za zadanie nawilżyć nasze usta, w swoim składzie zawiera masło shea, kwasy omega-3 i witamina E. Dodatkowo znaleźć swój ulubiony kolor jest dość łatwo bo jest dostępna aż w 35 odcieniach co jest rzadko spotykane. 


Pomadka nawilża usta jak obiecuje producent. Usta nawet po 2 h wyglądają jakby pociągnięte dodatkowo bezbarwnym błyszczykiem, to taki efekt zwilżonych ust, który ubóstwiam. Szkoda, że nie mam koleżanki konsultantki AVON bo z wielką przyjemnością  spróbowałabym inne kolorki.

A tak prezentuje się na moich ustach:



Lubicie taki efekt na ustach?

13 komentarzy:

  1. a w opakowaniu wydaje się być ciemniejszy, ale na ustach już taki nie jest. Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny delikatny kolor , idealna pomadka na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalny kolor, lubię takie na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki jest ten odcień,też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny kolor z eliksiru wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, bardzo Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię taki efekt, ale ostatnio przekonuje się i do mocniejszych akcentów :) Z Avon miałam kiedyś kilka błyszczyków, fajne były

    OdpowiedzUsuń