środa, 19 marca 2014

Eucerin Hyaluron-filler Serum Concentrate 6x5 ml


Witajcie !!!


U mnie i jak zapewne w całej Polsce dziś pogoda w kratkę, to ulewa to wietrzysko to znów błękitne niebo i słońce. trzy razy dziś widziałam tęczę i ze 2 razy uciekałam przed zacinającym deszczem.
Pogoda ta przypomina mi trochę moją cerę. Czoło tłuste i ciągle coś na nim wyskakuje. Pod oczami pierwsze zmarszczki i wiecznie przesuszone placki, policzki suche i zaczerwienione a znów broda jak u nastolatki. Myślałam, że jak osiągnę pewien wiek to będę miała spokój z problematyczną cerą a zajmę się tylko zwalczaniem objawów starzenia. Niestety nie takie to proste. 

Dziś coś na pierwsze zmarszczki. Koncentrat z Eucerin


Koncentrat składa się z 6 ampułek po 5 ml, zakręcanych a wszystko zamknięte jest w eleganckie pudełko które zakrywamy przeźroczystym zamknięciem.


Ampułka starcza na około 7-8 dni przy codziennym używaniu rano i wieczorem. Ma białawy kolor i dość rzadką ale konkretną konsystencję. Osobiście uwielbiam zapach tego koncentratu. Pachnie intensywnie ale nie przytłacza.


Skład:


Serum bardzo dobrze się wchłania. Właściwie od razu po nałożeniu można przystępować do nakładania kremu na dzień lub na noc. Serum to świetna baza pod krem.  Serum nie lepi się nie klei, ma jakby żelową konsystencję.

Poniżej lista obietnic producenta. 


Ja po zastosowaniu już drugiego takiego zestawu podpisuję się rekami i nogami pod tymi obietnicami.
Moja skóra świetnie przyjmuje produkty Eucerin. Nie mam po nich ani zaczerwienionej skóry ani przesuszeń czy innych problemów.
Skóra jest świetnie nawilżona nawet w tak u mnie trudnych okolicach jak powieki i kąciku oczu gdzie często zdarza mi się mieć suche placki. Stosuję 4 tydzień to serum i nie miałam ani razu schodzących płatów skóry.
Jest to na tyle zachwycające, ze nawet maści dermatologiczne nie radziły sobie z moim AZS.



W czasie stosowania tego koncentratu zauważyłam wypłycanie drobnych zmarszczek mimicznych w okół oczu i ust; jedynie na czole jakoś tego nie mogę zauważyć ale mam tak już dwie spore bruzdy i chyba z nimi nie będzie tak łatwo. Serum rozjaśnia ładnie skórę i wygląda zdrowiej. Dodatkowo zauważyłam lepsze napięcie skóry pod oczami i zmniejszenie zasinienia.



Cena około 130 zł za 30 ml dostępność głównie apteki
Moja ocena 5/5

















18 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że cenowo tanie to nie jest. Na razie jeszcze problem zmarszczek mnie nie dotyczy, ale za kilka lat taki produkt może mi się przydać.
    Zapiszę sobie firmę i kosmetyk, skoro tak zachwalasz.
    Pudełeczko rzeczywiście bardzo estetyczne. Mam nadzieję, że nie przestaną tego produkować :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena dość wysoka, ale widzę, że warto...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena nie należy do niskich. Jednak skoro działa, to warto wydać, tym czasem zmarszczki mnie nie dotyczą..jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę bogata to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam czegoś co rozjaśni skórę, ale to dla mnie chyba byłoby za ciężkie na razie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam wcześniej tych produktów i muszę przyznać,że nie znam firmy . Ale produkt warty uwagi , sporo kosztuje , ale warto tyle wydaj na jakiś dobry efekt ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. ho ho cuz za cena;) bede juz niedlugo musiala rozgladac sie za kremami badz serum na pierwsze zmarszczki starosc nie radosc;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne opakowanie ampułek;) Jednak składowo średnio mi się podoba, więc nie kupiłabym takiego serum za tą cenę..

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają, jak naboje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zachęciłaś, ale ta cena faktycznie odstrasza, na razie mam inne "upiększacze", ale kiedyś przypoluje ten Eucerin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 130 zł to niemało, ale dla takich efektów warto :)
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś...ta cena...

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) jesli na zmarszczki to jeszcze nie dla mnie:) ale kiedyś wypróbuję :)
    może wspólna obserwacja?:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. podobaja mi się bardzo opakowania i jestem ciekawa zawartości :)bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie ten wiek na takie testowanie :D

    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog obserwuję <3
    zapraszam do mnie http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogie to serum, ale po opisie widzę, że warte uwagi. Zapoluję i może uda mi się je kupić taniej :-)

    OdpowiedzUsuń