niedziela, 2 marca 2014

DENKO luty 2014

Witajcie

I minął ten najkrótszy miesiąc w roku nie wiadomo kiedy a z racji, ze mamy go już za sobą zapraszam na moje lutowe denko. Podzieliłam je na różne pod tematy ;-)






Tradycyjnie na pierwszy rzut idą WŁOSY


1. LEE STAFORD do włosów farbowanych i zniszczonych ; niestety plątał mi włosy i jak dla mnie przereklamowany - NIE KUPIĘ  PONOWNIE
2. PALETTE kolejna farna z tej firmy; dosć tania; łatwa w aplikacji; choć śmierdzi to nie niszczy mi włosów; lubię ją za to, że zawsze wychodzi mi ładny kolorek popielatego blondu a nie żółty kurczakowy - KUPIĘ PONOWNIE
3. L'OREAL ELSEVE bardzo fajna ekspresowa maska; doskonale odżywia włosy w kilka sekund; szkoda, ze mało wydajna - KUPIĘ PONOWNIE


Dalej w kolejce oczywiście TWARZ i jej oczyszczanie


1. DERMEDIC płyn micelarny który nie zmywa makijażu - NIE KUPIĘ PONOWNIE no chyba, ze tylko do nawilżania cery jako woda
2. BEBEAUTY - płyn micelarny dla mnie świetny, tani, dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia, nie lepi się  - KUPIĘ PONOWNIE
3. ZIAJA tonik antybakteryjny; używa go moja córka ale ja czasami tez podkradam; fajnie odświeża i orzeźwia twarz; do tego dba o cerę trądzikową - KUPIĘ PONOWNIE
4. EVELINE peeling drobnoziarnisty; bardzo go lubiłam ponieważ w delikatny sposób ścierał martwy naskórek; nie podrażniał - KUPIĘ PONOWNIE


i  jej pielęgnacja


5. EUCERIN serum do twarzy; ampułka starcza na tydzień; mam już kolejne opakowanie i bardzo sobie chwalę - na pewno pojawi się oddzielna notka na temat tego serum - KUPIĘ PONOWNIE
6. MATIS próbka kremu nawilżającego - wykorzystałam go w okolicę oczu gdzie mam najbardziej suchą skórę i tam spisywał się znakomicie; nawet chciałam kupić pełnowymiarowe opakowanie; jednak jak zaczęłam używać na cała twarz - stwierdza, że zapycha - NIE KUPIĘ
7. TOŁPA ROSACAL serum - bardzo dobre serum; jednak troszkę się zgranulowało pod koniec używania i szczypało przy mocno zaczerwienionej skórze - NIE WIEM CZY KUPIĘ PONOWNIE

I pora na CIAŁO a dokładniej mycie i nawilżanie łącznie


1. FARMONA olejek do kąpieli - zakochałam się w nim od pierwszego użycia - NA PEWNO KUPIĘ PONOWNE
2. EVELINE olejek 8 w 1 dla mnie dokonały olejek; świetnie się rozprowadzał; nie tłuścił ubrań i doskonale ujędrniał i napinał skórę - KUPIĘ PONOWNIE
3. LAKTACYD emulsja do higieny intymnej - bardzo ją lubię i często po nią sięgam - KUPIĘ PONOWNIE


I jeszcze coś dla DŁONI i STÓP



1. LIRENE krem odżywczy; świetna konsystencja; szybko się wchłania i tani - KUPIĘ PONOWNIE
2. EVELINE satynowe stopy - zapach migdałów na dłuższą metę przytłaczający - NIE KUPIĘ PONOWNIE
3. EVELINE preparat do skórek, bardzo fajny i niedrogi - jednak ja mam już swój z Sally Hansen i raczej tamtemu zostanę wierna - RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE


W tym miesiącu zrobiłam przegląd w tuszach; jeden wykończyłam a dwa niestety nie nadają się już do użytku; a więc KOLORÓWKA



1. MAX FAKTOR mój ulubiony tusz do rzęs - mam już kolejne opakowanie - KUPIĘ PONOWNIE
2. CLINIQUE tusz do rzęs który gdzieś mi się zapodział i teraz go odnalazłam ale już nie nadaje się do użytku
3. RIMEL - chyba najgorszy bubel jaki widziałam - NIE KUPIĘ PONOWNIE


I z racji, ze jestem maniaczką maseczek troszkę saszetek i próbeczek



1. CAREA płatki kosmetyczne - moje ulubione; kupuję je najczęściej w 3 -paku za 5,55 w Biedronce -KUPIĘ PONOWNIE
2. BIOVAX bardzo polubiłam tą maskę do włosów - to moja już kolejna saszetka i szykuję na jej temat oddzielną notkę - KUPIĘ PONOWNIE
3. NIVEA szampon z serii diamon volume - świetnie się pieni i dobrze oczyszcza - to moja kolejna saszetka i chyba czas sięgnać po pełnowymiarowe opakowanie
4. NIVEA odzywka z tej samej serii co szampon; świetnie uzupełnia szampon nadając połysk włosom
5. PERFEKTA domowe maicure - uwielbiam ten peeling i maskę - KUPIĘ PONOWNIE
6. LUKSJA saszetka żelu - jakoś szału nie robi, nie nawilża nie wysusza - mieszane uczucia
7. Zielona Glinka - maseczka z biedronki - bardzo lubię zawsze mam zapas tak na wypryski genialna - KUPIĘ PONOWNIE 
8. BIELENDA serum łagodzące - mocno tłuste i nie nawilża a zatłuszcza twarz; do tego miałam po nim zaczerwienienia - NIE KUPIĘ PONOWNIE
9. BEAUTYLAB krem do twarzy próbka
10. BIELENDA maseczka dotleniająca i nawilżająca - dla mojej skóry bardzo fajna; choć troszkę zatłuszcza cerę - RACZEJ KUPIĘ PONOWNIE
11.MARION plasterki punktowe na wypryski - moja córka jest z nich zadowolona ; ja tez użyłam ze 2 razy i ładnie przygaszają syfki - KUPIĘ PONOWNIE 
12. LIRENE maseczka nawilżająca- moja ulubiona genialnie współgra z moją suchą cerą - KUPIĘ PONOWNIE 
13. DERMIKA Alabaster - świetnie rozjaśniająca maseczka - RACZEJ KUPIĘ PONOWNIE



Uff dziś jakoś sporo tego wyszło....

21 komentarzy:

  1. Wow! Dużo tego :P
    Uwielbiam wyrzucać puste opakowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo zużyłaś:) muszę kupić tę maskę z Loreala, dużo dobrego o niej słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko. :)
    Muszę kupić ten tonik z ziaji nuno, mam żel z tej serii i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo Ci się nazbierało :)
    Nie lubię próbek, ale też staram się je powykańczać żeby nie wyrzucić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zużyć :) Ten tusz Max Factor miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko. Znam i lubię kilka produktów. Moja maskara Clinique leży nie otwierana i czeka na użycie. Niedługo się za nią wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. plasterki Marion u mnie też się dobrze spisały :) aż się zdziwiłam
    i ostatnio zgarnęłam serum Rosacal z Tołpy za 1 gr, więc cieszę się, że to dobry wybór - mam nadzieję, że i ja będę zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. ogromne zużycia :) choć dla mnie płyn miceralny z Dermedic był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ;))
    obserwuję ;)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miesiąc krótki ale sporo tego naprodukowałaś :)
    widzę i kilku moich ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego :-) Mam w zapasach ten płyn z Dermedic i już się go boję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko biedronkowego micelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. LAKTACYD mój ulubieiec od lat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam stąd wielu kosmetyków. Chyba sama powinnam wziąć się za prowadzenie projektu denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Tutti Frutti i nie dziwię się, że kupisz ponownie! Płyn BeBeauty kiedyś posiadałam. Niestety ponownie nie widzę go w Biedronce, a był tani i dosyć dobry :(.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie wygląda ta ampułka Eucerin, znam firmę i używałam wielu produktów, ale z takim się jeszcze nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Tutti Frutti,Ziaje i Eveline:)))super denko:))

    OdpowiedzUsuń