sobota, 1 września 2012

BeBeauty Hydro Effect micelarny żel do mycia i demakijażu

Moje odkrycie lata.
Zawsze mam problem z demakijażem moje strasznie wrażliwe oczy, powieki wiecznie są zaczerwienione po tym wieczornym zabiegu. Ciągle jestem na etapie poszukiwania środka, który w delikatny sposób zmyje mój makijaż. I własnie tego lata odkryłam fenomenalny żel z kochanej Biedronki. Żel micelarny do mycia i demakijażu BeBeauty face expert!v dla mnie bomba. Ma konsystencje przeźroczystego ślicznie pachnącego żelu (ale bardzo subtelny ten zapach), którym masujemy oczy i twarz bez zwilżania. Następnie zmywamy wszystko wodą. Ja dla uzyskania lepszego efektu nakładam po raz drugi żel na same oczy i je masuję, masuję co sprawia że oczka są raz lepiej zmyte dwa zrelaksowane. Na koniec przecieram same oczy wacikiem i już tylko wystarczy krem na noc.
Jestem na prawdę zszokowana jakością tego produktu. Bo cena jego jest powalająca 4,99 za 150 ml.
Na prawdę polecam spróbować!!!


A oto fotki tego mojego odkrycia:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz