poniedziałek, 24 lutego 2014

Tesori d'Oriente FRANGIPANI lilia indyjska


Witajcie

Czy lubicie orientalne zapachy?  Ja dla odmiany od znanych zapachów lubię te bardziej "odjechane" :-)
Zapraszam więc na post o moich orientalnych nowościach. 
Poniższy zestaw otrzymałam w prezencie więc nie wiem gdzie i za ile został zakupiony.



Zestawik składa się z kremowego żelu pod prysznic z bardzo wygodną i oryginalną zawieszką, mydełka i sprayu.


Żel ma pojemność 250 ml więc tak standardowo. Zamknięty jest w czarne opakowanie więc nie można kontrolować ubytku kosmetyku.
Żel jest białawy i dość rzadki; Pieni się stosunkowo dobrze, jednak nie za intensywnie. Zapach utrzymuje się przez jakiś czas na ciele jednak nie tak intensywnie jak w czasie mycia. Po kąpieli skóra jest odświeżona i nawilżona. Żel z racji swojej rzadkości jest średnio wydajny - dość dużo go zużywam.

skład żelu

Spray zamknięty jest w małą 100 ml buteleczkę z atomizerem. Utrzymuje się na ciele do kilku godzin; jak dla mnie zapach zbyt szybko się uwalnia. Jest dość intensywny i wyrazisty przez pierwsze kilka godzin a później już słabo go czuć pod koniec dnia już w ogóle.


Skład
Używam tego sprayu dość rzadko; jest zbyt agresywny dla mojego nosa i jakoś nie przepadam aż za tak intensywnym kwiatowo-orientalnym zapachu. Raczej stosuję go do wieczornych wyjść niż na co dzień.


I ostatnim produktem jest mydełko w kostce. Ostatnimi czasy powraca moda na kostki. Mnie jednak one nie przekonują - dużo bardziej wolę żele czy olejki. Po pierwsze kostka jest mało poręczna a po drugie mało higieniczna.

Skład

Kostka to 150 g naturalne i intensywnie pachnące mydło. Pieni się bardzo dobrze; myje bez zarzutu ale jak to kostka delikatnie przesusza skórę. Zapach w czasie pienienia jest intensywny ale po spłukaniu ciała zapach nie pozostaje aż tak mocno na ciele wyczuwalny. jednak jest intensywniejszy niż w przypadku żelu.
Po umyciu się tym mydłem muszę koniecznie użyć balsamu. Skóra wyraźnie domaga się nawilżenia.


Znacie produkty tej firmy?


9 komentarzy:

  1. Ja ostatnio poznałam ten żel i jest to ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam nigdy, ale opakowania ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach kwiatu Frangipani znany mi jest z kosmetyków LMG i bardzo przypadł mi do gustu :). Łańcuszek przy żelu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, wygląda na luksusowy :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkim, którym spodobał się zapach oraz recenzja, zapraszamy na zakupy do naszego sklepu http://www.efiori.com.pl/pl/searchquery/lilia/1/full/5?url=lilia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała gama włoskich kosmetyków marki Tesori d'Oriente dostępna tylko i wyłącznie pod adresem www.saluti.pl ! Polecamy. Największy wybór w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy również na saluti.pl ;)

    OdpowiedzUsuń