niedziela, 9 lutego 2014

WIBO WOW Glamour Sand Effect efekt brokatowego piasku - lakier do paznokci

Dziś króciutki post o lakierze, który podbił już dawno serca blogerek. Ja bardzo długo się do niego nie mogłam przekonać. Na zdjęciach jakoś mnie nie zachwycał i stwierdziłam, ze muszę przekonać się na własnej skórze co to za "jeden". 




Wśród czterech dostępnych kolorków zdecydowałam się na nr 3. Jest to fioletowa czerń ze złotymi i czerwonymi drobinkami. Jednak to nie jest do końca opisany kolor. Dla mnie jest trochę magiczny bo dostosowuje się do ubrań w jakich akurat jestem.


Ma tendencję do zmieniania barwy w zależności czy mam na sobie brązy czy fiolety staje się bardziej brązowy albo bardziej fioletowy a dodatkowo bardziej ciemny albo bardziej jasny. Taka kameleonowatość bardzo mi się podoba w tym lakierze.


Lakier ma tradycyjną i charakterystyczną dla WIBO buteleczkę; płaską i kwadratową o pojemności 8,5 ml. Pędzelek normalny, ścięty na prosto nie za duży ale też nie jest najmniejszy z jakim miałam do czynienia.  Nawet dobrze się nim maluje, choć drobinki sprawiają że trudno nakłada się lakier.


Lakier wymaga dwóch warstw, niestety po jednaj nie wygląda zbyt dobrze i widać prześwity. Po dwóch warstwach lakier ładnie pokrywa paznokcia i jest w identycznym odcieniu i nasyceniu jak w buteleczce.


Wysycha jak na taką grubą warstwę bardzo szybko. I właśnie z racji, że lakier ma tak wiele drobinek robi się przy dwóch warstwach taka "skorupka". Przy pierwszym malowaniu było to dość dziwne i nawet nieprzyjemne uczucie posiadania na paznokciach aż tak grubej warstwy. Po kilku razach jakoś się przyzwyczaiłam.


Lakier bardzo szybko przestaje się błyszczeć a z racji, ze ma nierówną fakturę wszytko przywiera do paznokcia. Szorstkość paznokcia jest na tyle dokuczliwa, że np. zahaczam paznokciami przy zakładaniu rajstop i je zaciągam. Inną sprawą jest posmarowanie dłoni kremem do rąk, krem strasznie wnika w nierówną strukturę i pozostawia biławy nalot na paznokciach i nie wygląda to zbyt ładnie.


Lakier po umyciu wraca do swojego wyglądu jednak ja bardzo często w ciągu dnia smaruję dłonie kremem a przy tym lakierze muszę to ograniczać co wychodzi z niekorzyścią dla moich dłoni.


Lakier utrzymuje się na dłoniach 2-3 dni, więc jak na tak grubą warstwę i na chropowatą strukturę, która  ciągle się o coś zaczepia i tak uważam, ze to duży sukces. Plusem tego lakieru jest to, że po tych 3 dniach mogę odpryski domalować i spokojnie cały tydzień mieć ten lakier na paznokciach. niestety przy gładkich lakierach było by to niemożliwe.


Lakier ma w sobie to "coś" co sprawia, że mimo swoich wad sięgam po niego stosunkowo często i na pewno będę po niego sięgać. Bardzo się z nim polubiłam. Aby nie wchodziło w niego nic i aby nie rwać sobie tak często rajstop na wierzch używa lakieru bezbarwnego albo topu.

Cena około 7zł/ 8,5 ml dostępny w Rossmannie.



Lubicie piaski? Jakiej firmy polecacie piaski?

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi na zdjęciach też nie; dużo lepiej wygląda w realu

      Usuń
  2. Kupiłam go z ciekawości, bo nigdy wcześniej nie miałam piasków, ale użyłam na razie tylko raz. Efekt jest ciekawy, ale mnie nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  3. W tego typu lakierach efekt jest świetny... Ale niestety (też tego nienawidzę) brokat haczy się i drapie - często pokrywam je bezbarwnym lakierem (nieraz potrzebne są nawet 2 warstwy). Więc nie wiem czy gra jest warta świeczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. do niedawna miałam ten lakier:) uważam, że jest bardzo fotogeniczny, w rzeczywistości efekt nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, ale raczej sie na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze tych pieknych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji:) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek, pisaka z Wibo nie miałam ale z Kiko nie jest tak bardzo chropowaty, i nie zaciąga np. rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery piaskowe - bardzo ładnie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie prezentuje się na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten kolorek, śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i uwielbiam :) Magiczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak kupiłam dziś taki, i efekt trochę zaskakujący. Dziwnie, ale nawet fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń