wtorek, 12 lutego 2013

Dwufazowy truskawkowy olejek do kąpieli od Joanny - RECENZJA

Obok truskawkowego masełka w moim domu a raczej łazience gości również truskawkowy olejek do kąpieli. Zapachem kolorem jak również wyglądem przypomina koktajl truskawkowy.


Olejki do kąpieli i pod prysznic Naturia body o świeżym i smakowitym zapachu jednocześnie myją i pielęgnują ciało. Dzięki unikalnej dwufazowej recepturze olejki zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, natłuszczenie i ochronę. Ekstrakty owocowe i proteiny mleczne zawarte w olejku działają odżywczo i nawilżająco, a skóra na długo pozostaje gładka, pachnąca i miła w dotyku.


dwufazowa formuła


olejek po wstrząśnięciu 


Pojemność
wygodne zamknięcie 

RECENZJA:
Olejek jest zamknięty w wygodną butelkę o pojemności 200 ml. Jak dla mnie to troszkę za mało i dość szybko się zużywa. Choć z drugiej strony dzięki temu można wypróbować dostępne jeszcze dwa inne zapachy: wanilia i kawa.
Opakowania jest wygodne w użyciu, zatyczka dobra nie odłamuje się.
Konsystencja olejku bardzo rzadka - właściwie za każdym myciem sporo go wylewam bo ucieka ze śliskiej dłoni.
Jednak wszystko rekompensuje cudowny zapach - słodkich truskawek i bitej śmietany. Jest to zapach bardzo naturalny, i zamykając oczy możemy przenieść się w okolice lipca gdzie słonko świeci a w powietrzu czuć zapach słodkich dojrzewających truskawek.
Olejek doskonale myje i oczyszcza skórę. Pieni się dość dobrze i spłukuje. Pozostawia skórę miękką i doskonale nawilżoną. Zapach powoduje odprężenie i doskonały relaks pod prysznice. 
Na pewno wypróbuję inne wersje zapachowe.
Moja ocena 4+/5 muszę odjąć za tą konsystencję 
Cena 8 zł/200 ml



Znacie olejek z Joanny??? 
Lubicie owocowe kosmetyki??? 
Lubicie w ogóle myć się olejkami???


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

11 komentarzy:

  1. Mam olejek o zapachu kawy i śmietanki - genialnie pachnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kawowy olejek do kąpieli - miał przepiękny zapach, ale był mało wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :) Kiedyś miałam kawowy...był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ smakowicie się prezentuje.
    Już wyobrażam sobie zapach ...

    OdpowiedzUsuń
  5. musze gdzies za nimi sie poscic w swiat bo mnie kusza a u nas ich nie ma nigdzie a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych olejków, ale poluję na kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:) Uwielbiam zapach truskawkowy, więc na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. apetyczny kosmetyk, ja wypróbowałam kawę - polecam :)

    rewelacyjne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdjęcia od razu mnie zachęciły do wypróbowania kosmetyku :) Musi pięknie pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie dziś o nim pisałam u siebie na Blogu ;) ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) i u mnie niestety się nie sprawdził tak jak bym tego chciała ;( a szkoda ! :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń