sobota, 16 lutego 2013

Przegląd poczty

Niestety odkąd poszłam do pracy z czego oczywiście niezmiernie się cieszę ciągle nie mam czasu na bloga.
W tym tygodniu przyszło do mnie sporo paczuszek. Jednak dopiero dziś mogę je na spokojnie zaprezentować.

W poniedziałek kurier przyniósł długo wyczekiwane leginsy dla mojej 2 letniej córeczki. Skorzystałam z gratisowej przesyłki i zamówiłam 4 pary leginsów C&A za niecałe 60zł. (kurier je wiózł ponad tydzień hehe)




Wtorek to dzień kiedy czekały na mnie po powrocie z pracy dwie paczuszki.
Jedna to kalendarz (pisałam o nim tu) i moje pierwsze pudełeczko ShinyBox.
Wzięłam udział w zabawie Vinted i takim sposobem będę miała 2 pudełeczka na drugie jeszcze czekam. (szczerze dobrze, że mam je za darmo jakoś mnie nie urzekły; raczej nie kupię)



A tak prezentuje się sierpień 2012:
spis


zawartość



W środę dotarły do mnie suplementy mega multi Witamina 100% i Magnez B6 a wszystko z AvetPharma.




Jak również przesyłka od Maliny. Pierwszy raz testuję z Maliną.


Paczuszka


Do testów dostałam 

SYLVECO rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu



EVELINE Termoaktywne serum wyszczuplające - antycellulit




Czwartek tylko jakieś dokumenty (pocztę odbieram w pracy dzięki uprzejmości mojej Pani listonosz)

W piątek już koło 10 doszły do mnie wyczekiwane tusze Wibo i Lovely. Mam możliwość przetestowania 3 nowości, które na półkach sklepowych pojawią się na wiosnę. Już nie mogę doczekać się ich efektów.






A oto jakie dokładnie tusze przetestuję:

Mascara False Lashes Lovely



Wibo Lift Lasch XXL Volume Mascara



Volume Booster Lovely


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Natomiast kiedy wróciłam do domu czekały na  mnie Jelenie. Tak tak i to aż 4 ;-)



A dokładniej
Biały Jeleń szampon do włosów z naturalnym chlorofilem


Biały Jeleń żel pod prysznic naturalny


Biały Jeleń Emulsja do Higieny Intymnej z szałwią i ogórkiem


Biały Jeleń Żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem 

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Przede mną bardzo przyjemne testowanie. A jak u Was z paczuszkami w tym tygodniu???


21 komentarzy:

  1. Miłych testów.
    Ciekawi mnie to seru termoaktywne - testuj i szybko pisz co i jak ;)
    Leginsy śliczniutkie i cena świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę ci się nazbierało:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to serum od EVELINE.
    Na prawdę rozgrzewa i czasami to nawet trzeba uważać, bo jak się go da za dużo to pali jak nie wiem.
    Zostawia gładką skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź jeszcze nie używałam

      Usuń
  4. Będzie testowanko :D A mnie ciekawi ta pomadka ochronna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania :)
    Mam to serum i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dużo fajnych rzeczy ;)
    ja też czekam na tusze, mam nadzieję, że się dostałam ;)
    co do shinyboxa to też zamówiłam niestety został tylko lipiec i listopad ;/ dostałam listopad a drugi kod zachowam na razie, może coś dorzucą
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super legginsy ;) I z tego co czytam o sklepie C&A online to i tak miałaś szczęście że czekałaś tylko tydzień :D
    A paczuszki do testów świetne! A z kodów na darmowe shiny również skorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego ;) przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przesyłki ,u mnie też było ciekawie w tym tygodniu i nie zabraknie mi produktów aby testować i poznawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tego dużo, super przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to serum i je bardzo lubię - świetnie rozgrzewa :) (bardziej, niż np termo z Ziai, swoją drogą też niezłe)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłych testów! I widzę mojego tuszowe ulubieńca - tusz "Spectacular Me" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że tydzień obfitował u Ciebie w paczuszki :) Przyjemnych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę Ci się tego nazbierało ;) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. To się kurierzy i listonosze muszą do ciebie nachodzić...:)

    SUPER PACZUSZKI...:)

    OdpowiedzUsuń