niedziela, 2 grudnia 2012

Corine de Ferme Delikatny żel myjący 2w1 RECENZJA

Wśród wielu płynów do kąpieli dla dzieci, jakiś czas temu bardzo przypadkowo wpadł w moje ręce płyn 2w1 firmy Corine de Ferme. Nie było akurat naszego J&J ani Hippa (ogólnie trafiłam do sklepu na czystki). Płyn ten leżał gdzieś na dolnej półce, sprawdziłam cenę lekko ponad 10 zł i najważniejsze z pompką, więc wzięłam. Takim oto sposobem znalazłam płyn idealny.



95% to naturalne składniki; dla mnie to bardzo istotne. Tyle jest chemii w codziennym życiu, we wszystkim co jemy, czym się myjemy. Więc znajdując takie produkty jestem im raczej wierna.




RECENZJA:
Płyn po pierwsze urzekł mnie niezwykłym zapachem. Choć jestem matką od ponad 10 laty jeszcze nigdy żaden płyn do kąpieli nie miał tak cudnego zapachu jak Corine de Ferme. Uwielbiam ten zapach zarówno ja jaki i mój mąż (a jest wybredny pod tym względem). 
Płyn ma bardzo piękną butelkę, przyciąga uwagę. Dodatkowo jest z dozownikiem co cenię najbardziej w płynach dla dzieci - jeśli chodzi o wygląd i wygodę używania.
Płyn ma biało-kremowy kolor dość rzadką konsystencję ale nie lejącą się dla mnie w sam raz. Dzięki dozownikowi mogę wziąć odpowiednią ilość (jedno naciśnięcie na główkę i górne części ciała, drugie na resztę). 
Jest bardzo wydajny, w głównej mierze to zasługa pompki. Pieni się stosunkowo dobrze, osobiście nie przepadam za mocno pieniącymi się płynami bo później jest problem ze spłukiwaniem (dzieci nie bardzo uwielbiają płukanie pod prysznicem).
Kolejna bardzo ważna sprawa to NATURALNE SKŁADNIKI. Producent zapewnia, że aż 95% to naturalne składniki. Nie wiem w jaki sposób mogę to sprawdzić - chyba tylko tym, że moja córka która ma problemy skórne,a po tym płynie ma piękną gładką skórę bez zaczerwienień i zero suchych placków.
U nas płyn sprawdził się zarówno jako płyn do kąpieli jak i jako szampon. Włoski po tym płynie pięknie pachną, są lśniące i ładnie się rozczesują.
Płyn oceniam na 5+ ten "+" za przepiękny zapach.




A Wy próbowałyście dla swoich maluchów tego żelu??? Polecacie jakiś żel, płyn z którego jesteście bardzo zadowolone???

4 komentarze:

  1. Bardzo zachęcająca recenzja, ale nie mam dzieci ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to żel nie tylko dla dzieci. Ja często podbieram i genialnie nawilża a zapach BOSKI

    OdpowiedzUsuń