sobota, 1 grudnia 2012

Muffinki z nesquikiem

Dziś mam jakiś zakręcony dzień. Sama zostałam z 3 moich dziś jakoś niezwykle absorbujących córek. W dodatku wymyśliłam sobie generalne porządki w największej szafie. A na wieczór zaczęłyśmy piec muffiny.
Oryginalny przepis na którym się wzorowałam pochodzi z blogu Elficzna.



Ja troszkę go zmodyfikowałam ;)

SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki cukru
4 łyżki kakao np. Nesquik 
1 szklanka mleka
2 jajka
3/4 szklanki oleju
kuleczki Nesquik

WYKONANIE:
Suche składniki mieszamy ze sobą, dodajemy jajka, mleko i olej i miksujemy około 2 minuty.
Nalewamy ciasto do foremki do około połowy zasypujemy kuleczkami i znowu zalewamy prawie pod wierzch ciastem.
Pieczemy około 20 minut w 200 stopniach Celcjusza.




Można polać roztopioną czekoladą lub polewą.

Przepis na polewę:
50 dag margaryny
około 1/4 szklanki cukru
5 łyżek kakao np. Nesquik
1 łyżka mleka

Margarynę rozpuszczamy, dodajemy cukier i dokładnie go rozpuszczamy. dodajemy mleko i kakao; zagotowujemy; odstawiamy do ostygnięcia.



My przyozdobiłyśmy muffinki białymi kuleczkami nesquika ;)




Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Mniamniuśne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam problem z muffinkami bo nigdy nie chcą mi ładnie wyrosnąć :(

    OdpowiedzUsuń