poniedziałek, 10 grudnia 2012

GREEN PHARMACY masła do ciała - RECENZJA

Kiedy za oknem zima lubię wsmarowywać w ciało "cięższe" kosmetyki i tym razem padło na masełko GREEN PHARMACY ja wybrałam sobie masło z Rumiankiem  i Imbirem.
Niestety od mrozu często mam na udach różne krosteczki więc rumianek wydał mi się dobrym sprzymierzeńcem z tymi drobnymi podrażnieniami; natomiast Imbir ma właściwości spowalniające starzenie, pomyślałam - idealna dla mnie kompozycja.



A teraz co nie co od producenta o maśle:


Masło do ciała Rumianek i Imbir
Aromatyczne, lekkie masło do ciała wspaniale pielegnuje delikatną, wrażliwą skórę, przywraca jej
naturalną miękkość, nawilżenie i elastyczność. Skóra staje sie gładka, jędrna i przyjemna w dotyku.
Ekstrakt z rumianku działa łagodząco i pobudza procesy regeneracji. Ekstrakt z imbiru spowalnia
procesy starzenia sie skóry, gdyż  neutralizuje wolne rodniki, poprawia też  ukrwienie, działa
bakteriobójczo, dostarcza orzezwienia. Masło nadaje skórze przyjemny, delikatny zapach.
Sposób użycia: stosować po kąpieli od szyi aż  do stóp, nawet na lekko wilgotną skórę, powtarzać
nakładanie w zależności od indywidualnych potrzeb skóry.



RECENZJA:
Masło zamknięte jest w pudełko o pojemności 200 ml; Zakręcane i zabezpieczone folią. Po otwarciu opakowania widać masło kolorem i konsystencję przypominające spożywcze masło. Jednak zapach jaki unosi się z pudełka jest tak inny od tego spożywczego.
Najbardziej jest wyczuwalny imbir. Taki cytrusowy, energetyczny zapach z nutą delikatnego rumianku. Mnie ten zapach bardzo urzekł. 
Masło jednak nie jest zbyt gęste, choć na takie wygląda. Doskonale się wsmarowuje i wręcz natychmiast wchłania, otulając ciało przepięknym zapachem. Po wsmarowaniu masła zapach  jest jeszcze intensywniejszy niż w pudełku.
Masło nawilża skórę na cały dzień i mimo mrozu nie zauważyłam na moim ciele drobnych krosteczek. Więc doskonale chroni moją skórę przed mrozowymi podrażnieniami.
Masło jest również bardzo wydajne. Z racji, że rozsmarowuje się bardzo dobrze nie trzeba go zużywać dużo  za jednym razem.
Po użyciu masła moje ciało jest bardzo miękki i przyjemne w dotyku oraz dobrze nawilżone. Jestem bardzo zadowolona z wyglądu mojej skóry po używaniu tego masła.
Cena również jest atrakcyjna około 13 zł/200 ml.


Mam ochotę jeszcze na inne masła z tej serii.
A Wy lubicie masła do ciała???

3 komentarze:

  1. Bardzo kuszą mnie te masełka, chociaż chwilowo muszę wykończyć swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za masłem do ciała, ale czasem używam...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam to masło, i jest to pierwsze, jakie miałam:) Uwielbiam je, i chciałabym mieć wszystkie zapachy tej firmy:D

    OdpowiedzUsuń