środa, 12 grudnia 2012

Swatche lakiery do paznokci: VENITA Daily Color i RECENZJA

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Venita, pisałam o tym tutaj. A dziś chcę Wam przedstawić 3 lakiery jak wyglądają na pazurkach oraz podzielić się opinią na ich temat.
Lakiery o jakich mowa to seria Daily Color.



KOLOR D28 to przybrudzony róż, tu nałożone 2 warstwy







KOLOR D27 szary -zielony, dwie warstwy 






KOLOR D20 ciemny fiolet intensywna śliwka, dwie warstwy








RECENZJA:
Lakiery zamknięte są w 10 ml buteleczki i posiadają tradycyjny pędzelek.
Kolory są bardzo ładne, każdy wybierze co dla siebie. Aby uzyskać ładny, nie prześwitujący kolor należy nałożyć dwie warstwy - po jednej niestety są minimalne prześwity. Lakier zasycha około 3-4 minuty. Na paznokciach wytrzymuje około 3 dni, potem się już ściera. jest to jednak idealny czas aby nałożyć kolejny kolorek po 3 dniach akurat mi się już nudzi dany kolor).
Lakier na paznokciach jest błyszczący i ten stan utrzymuje się przez cały dzień.
Lakiery nie przebarwiły ani płytki paznokcia ani skórek. Mi odpowiadają. Cena to około 4-5zł więc nie wygórowana.

Znacie te lakiery??? jak Wam podobają się kolorki???

11 komentarzy:

  1. Ja mam lakier z Venity z serii Glamour :) też jest bardzo fajny :) a z tych najbardziej podoba mi się ten szarozielony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy i ostatni bardzo mi się podobają - jaki to nr ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tych lakierów;) Pierwszy kolor boski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliwka to zdecydowanie mój typ...chyba sie skuszę jak tylko znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te lakiery, zapraszam do mnie na konkurs www.testujto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite zdjęcia! świetne!
    mnie najbardziej podoba się śliwka i róż.
    nie miałam- jeszcze!- tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aside from Microsoft and Nintendo, another top competitor, Sony, will also
    be releasing some top-rated games for its own console - the Playstation.

    The reason that you should take a look at a Joana's Star - Craft 2 guide review is obvious. However, such training programs are tough to wave through since it require tons of learning patience and willingness to proven one’s innate skills. In order to compete for market shares on routes you must have a virtual airline management game account. In general, it is something manufactured, to pretend to be (or simulate), something else more valuable.

    Have a look at my web page; simulator

    OdpowiedzUsuń
  8. These were referred to as Linotype and Intertype machines.
    As a matter of fact, there are some news stories that have made such a strong impact on the society that some of them have
    even won accolades. Hindi Samachar is entertaining millions of people with incredible reports, events, information and
    gossips. Generally Tuyetkegel Blognic could be consisted of any types such as social, economic, political, art, cultural, terrorism, suicides, religious, health, technology, science, business, marketing, and disaster news.
    This is why various newspapers are now helping to find unclaimed
    property owners by listing their names.

    my blog post click here

    OdpowiedzUsuń
  9. Ground cover can be added to pedophile the landscape.

    Mulch will reduce weed growth and prevent new weeds from growing in the garden.
    Starting Your Very First Flower Garden Preventing Pests and Diseases in the Perennial Garden Gardening
    Tips from Fellow Gardeners.

    Review my website ... mulching

    OdpowiedzUsuń