czwartek, 17 stycznia 2013

Paczuszka Donegal

Wczoraj odebrałam przesyłkę od Firmy Donegal a w niej 3 super produkty do przetestowania. Testować będę dzięki portalowi Bangla.pl w ramach Klubu Kejt.
Pilnik, zmywacz i lakier do paznokci.


Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango. Pierwszy raz mam do czynienia ze zmywaczem w żelu. Już nie mogę doczekać się jak będzie się sprawował, a czytałam o nim wiele dobrego.
I ten zapach. Ciekawe czy będzie pachniał. Mam kilka zapachowych i szczerze to tak minimalnie pachną.
Dziś pierwsza próba, a za jakiś czas recenzja.


Pilnik szklany do paznokci 14,5 cm. Jakoś nie miałam wyobrażenia albo się nad tym nie zastanawiałam, że pilnik ten będzie taki duży. Już dziś zabieram się za testowanie.


I lakier do paznokci. Tu miałam duży dylemat na jaki kolor się zdecydować. Wybrałam kolor numer 7124 Ocean Blue taki morski; właściwie ani to zielony ani niebieski. Zobaczymy jak będzie prezentował się na pazurkach.



Zapraszam za jakiś czas do przeczytania recenzji. 
A może znacie te produkty???
Co o nich sądzicie???


14 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego zmywacza w żelu :) dzisiaj zaczynam jego testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor lakieru. Chyba podobny do mojego G05 z Venity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znałam ale te produkty nie;) Jestem ciekawa jak bedzie spisywał się zmywacz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi ten pilniczek do paznokci:) Wciąż szukam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek lakieru mam prawie identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania nie miałam nic z tego ;) chętnie przeczytam recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier trzyma się drugi dzień więc już mi się bardzo podoba
    a kolorek jeszcze piękniejszy niż w buteleczce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. They need to see doctor for some advices on how they
    can take control of their blood pressure. Unlike many other medical facilities, the Fayette Chiropractic Center offers walk-in therapy.

    Yeast Infection No More Book By Linda Allen is a 150 page
    downloadable e-book, jam-packed with the whole set of blueprint all-natural yeast infection treatment solutions, distinctive highly effective methods
    as well as the step by step holistic yeast infection process.
    The following year, at the age of thirty-eight, he matriculated at the Louisville Dental College in Kentucky, where he remained until he was
    graduated. Members of the press and/or other interested parties may
    obtain more information about this practice and/or the content of this press release by contacting the following:
    Fayette Chiropractic Center Dr.

    Here is my site; kraal

    OdpowiedzUsuń
  9. In our busy life, newspapers are most important source of
    information. by October, 2001 the US moved on the Taliban in Afghanistan.
    It ends when God kills thousands of His Chosen People with a
    plague (love those germs) and an earthquake (shake, rattle and
    roll) as punishment for rumblings in the ranks. God gets all buddy-buddy with Satan
    and in fact hires Satan to cause our hero all sorts of misfortunes and calamities.
    " Despite Saudi assurances of textbook reform, the May 2006 Freedom House report entitled "Saudi Arabia's Curriculum of Intolerance" reveals that the teaching of hatred continues.

    Here is my blog: egyptian newspapers

    OdpowiedzUsuń