wtorek, 8 stycznia 2013

Róż Bourjois 16 Rose Coup de Foudre i Beauty'Full Volume Mascara także Bourjois

Mimo mroźniejszego dnia wyskoczyłam do Hebe i nabyłam promocyjny zestaw BOURJOIS róż w kamieniu (mam już jeden i bardzo go lubię, pisałam o nim TU) oraz Beauty'Full Volume Mascara także BOURJOIS . Za zestaw zapłaciłam całe 29 zł.



Kolor różu na jaki się zdecydowałam to 16 Rose Coup de Foudre




intensywny, prawdziwy róż. Troszkę obawiałam się tego koloru, ale po nałożeniu na policzki stwierdziłam, że jest idealny aby jednym ruchem uwidocznić kości policzkowe.

Tak prezentuje się na policzkach



Maskara pogrubiająca - dawno takiej nie miałam. Posiada szeroką szczoteczkę więc muszę jeszcze nią się pobawić aby nabrać wprawy, lecz zapowiada się ciekawie.





szczoteczka 


Tak prezentuje się na rzęsach

Za jakiś czas zapraszam do przeczytania recenzji tuszu.

Jak Wam się podoba zestaw???


13 komentarzy:

  1. Cena wręcz śmiesznie niska jak na takie produkty :O Zapewne sama wybiorę się do Hebe z tej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena bardzo zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam zamiar kupić ten zestaw, a dzięki Tobie skuszę się na ten sam kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że u mnie tego sklepu nie ma :( i nie mam jak się załapać na promocję,okazja na prawdę świetna. Róż bardzo ładny i ciekawi mnie jak się tusz sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. 30zł za ,,Burżujów" to prawdziwa okazja. Swego czasu polowałam na ten róż, ale brak odpowiednich umiejętności nakładania tegoż kosmetyku skutecznie mnie zniechęcał. Czekam na szczegółową recenzję tuszu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena rewelacyjna! Niestety u mnie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestawik, nie dziwię się, że się skusiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. *_* Chciałabym i ja taki zestaw :)
    Cena super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawik :) Szkoda, że u mnie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, nie wiedziałam że w Hebe mają takie promocje :) też mam ten róż i za sam jeden zaplaciłam ok 30 zł i to na allegro więc kupiłaś zestaw w naprawde dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiesz czy są jeszcze takie zestawy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były to zestawy świąteczne i już dawno ich nie ma niestety

      Usuń