wtorek, 25 czerwca 2013

Przetestuj nowe, elektroniczne laktatory LOVI Prolactis na Bangla.pl

Dziś przychodzę do Was z konkursem dla przyszłych mam lub świeżo upieczonych. Do wygrania i przetestowania aż 20 laktatorów marki LOVI.
Konkurs trwa jeszcze tylko tydzień do 2 lipca.


Oto w skrócie kilka zasad jak zdobyć jeden z 20 laktatorów.
Przede wszystkim należy założyć konto na portalu Bangla.pl ponieważ to tam odbywa się konkurs.
Jak już założysz konto należy wysłać zgłoszenie w następujący sposób:
Prawidłowe zgłoszenie mailowe musi zawierać:
W temacie/tytule maila:
  • Lovi + (tu podaj swój nick jaki sobie wymyśliłaś w czasie rejestracji)
W treści maila:
  • miesiąc ciąży i spodziewany termin porodu lub wiek dziecka
  • imię, nazwisko, adres dostawy, numer tel. kontaktowego.
  • jeżeli prowadzisz bloga podaj nam jego adres.
  • potwierdzenie zaakceptowania Regulaminu Akcji: "Przeczytałam/łem i akceptuję regulamin akcji", podpis: imię i nazwisko.
I na końcu przyłącz się do dyskusji na forum bangla.pl 

Prawda, że proste.
Zapraszam do dyskusji bo tam oprócz możliwości zdobycia laktatora na pewno zdobędziecie wiedzę na temat karmienia piersią i nie tylko.

KONKURS TRWA DO 2 LIPCA

1 komentarz:

  1. Też się zgłosiłam czy mi sie uda nie wiem :) Ale trzymam za ciebie i za mnie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń