czwartek, 14 listopada 2013

Maseczka Eveline bio HYALURON 4 D Pro - regenerująca Błyskawiczna maseczka żelowa


Maseczki to mój nałóg, uwielbiam kupować na używanie mam coś ostatnio mało czasu ale ciągle muszę mieć zapasik chociaż 20 tak abym mogła wybierać.

Ostatnio mam jakieś szczęście bo trafiam z doborem maseczki.


Moja skóra potrzebuje ciągle nawilżenia jednak często zdarza mi się przedobrzyć i ją przetłuścić. I wtedy pojawiają się jakieś drobne wypryski.

Maska żelowa okazała się strzałem w 10.


Składniki:

Maska zamknięta w saszetkę o pojemności 7 ml. Konsystencja typowo żelowa, do tego położyłam maseczkę na parapet przy otwartym oknie i jak ją nakładałam była zimna oj to było niechcący a jak rewelacyjnie wpłynęło na opuchniętą cerę. Maski starcza na cała twarz szyję i dekolt. Maseczka od razu przynosi ulgę i ukojenie a ten chłód jeszcze to wzmacnia. Jeśli chodzi o zmarszczki to nie mam pojęcia czy je zmniejszył bo po 1 razie raczej to niemożliwe. Za to nawilżenie czuć od momentu aplikacji. Po jakiś 10-15 minutach maseczka prawie w całości się wchłonęła. Nadmiar usunęłam ściereczką. Czułam jedynie, że się moja twarz jakby lepiła, jednak po wytarciu już tego nie odczuwałam. Maska nawilżyła mi cerę, poprawiła koloryt i ogólny wygląd cery.

Cena jakieś 1 zł z groszami. Moja ocena 5/5.


10 komentarzy:

  1. nie znam ale chętnie wypróbuję, też jestem maseczkową maniaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli całkiem przyzwoity produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdzie nie widziałam tej maseczki, ale od wczoraj mam kwas hialuronowy z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy najbliższej wizycie w drogerii rozejrzę się za tą maseczką. Lubię Eveline, a moja skóra teraz potrzebuje nawilżenia :) Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem jakąś fanką maseczek, nie mam jakoś na to cierpliwości ani chęci, choc przyznaje, że lubię o nich czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za maseczkami, ale ta mnie zainteresowała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa maseczka :) hoho 20 w zapasie :)) ja mam 6 :D

    OdpowiedzUsuń