poniedziałek, 18 listopada 2013

Corine de ferme żel dla księżniczek


Jako, że mam w domu trzy księżniczki żele do kąpieli znikają w dość szybkim tempie.
Moje dziewczyny te dwie młodsze są w takim wieku, że księżniczki to ich żywioł. Kiedy dojrzały w Hebe żel z księżniczkami musiał być ich.






Żel zamknięty jest w 400 ml białą butelkę i zamknięciem na klik. Osobiście wolę dozownik z pompką a tak leją te moje panny sporo tego żelu.

Kosmetyki z Corine de Ferme nie zawierają parabenu, fenoksyetanolu, barwników

skład:


Żel ma kolor mleczny, moża nim myć zarówno włosy jak i ciało. Świetnie się pieni i rozprowadza po skórze. Ma dość leistą konsystencję przez co "szybko" dziewczyny go wykańczają.
Ma prześliczny delikatny mleczno słodkawy zapach. Jest on subtelny i dziecięcy.


Żel ładnie myje i nawilża skórę dziecka. Maja moja ma problemy z suchą skórą a ten żel jest na tyle delikatny, ze jej nie wysusza. Na pewno spróbujemy inne żele z tej firmy.


Żel kosztuje około 12 zł za 400 ml. Ocena moich córek i moja 5/5.

5 komentarzy:

  1. to nie duzo jak na taką sporą pojemność

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie przyciąga nie tylko małe Księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co chce wprowadzić jakiś 'zwykły' kosmetyk do kąpieli, zawsze kończy się porażką i muszę wraca wcześniej czy później do emolientów, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie do końca taki normalny' a nawet jak używam jakiegoś żelu to i tak 2 x w tygodniu w emulsji moczę dziewczyny
      a poza tym moje już starsze więc i skóra inna

      Usuń
  4. taki żel to i ja bym mogła używać ;D

    OdpowiedzUsuń