poniedziałek, 11 listopada 2013

Podkład CATRICE Ultimate Moisture fresh skin make up


Z racji, że nie znalazłam idealnego podkładu tylko prawie idealny wciąż kupuję jakieś nowości. Będąc na zakupach w Hebe zobaczyłam ten podkład na promocji za 7,99 więc go wzięłam, do tego trwały nawilżający brzmi rewelacyjnie. 


Wybrałam kolorek 020 sand; kolorek jednak dość ciemny raczej na lato jak dla mnie. Mimo to lubię go czasami i teraz użyć kiedy mam ochotę w całości przykryć swoje piegi.



Kolorek dość ciemny jednak dzięki temu zakrywa idealnie moje piegi. Konsystencja bardzo lekka. Nakłada  się najlepiej pędzelkiem ale i gąbeczką tez jest OK. Wtapia się świetnie w cerę nie tworząc sztucznego efektu maski. Utrzymuje się na twarzy cały dzień. Nie zauważyłam, żeby się rolował.



Skóra jest nawilżana a jednocześnie mamy piękny naturalny makijaż.  Bardzo mi odpowiada takie połączenie. Jednak nie jest to podkład matujący więc muszę go potraktować pudrem aby nie świeciła mi się buźka. Podkład bardzo mnie zaskoczył a cena rewelacyjna.




Jednak Pani w Hebe powiedziała, że likwidują go. Trudno moje poszukiwania dalej trwają.

A tak prezentuje się na buźce.


A wy jaki podkład polecacie?

13 komentarzy:

  1. O najlepszych podkładach pisałam tutaj http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/10/co-na-twarz-czyli-porownanie-podkadow.html
    Mam dwa zdecydowanie ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podkład za 8 zł - rewelacja ;)
    nie miałam jeszcze niczego tej firmy, a widze że jest kilka produktów wartych uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaka jest jego cena regularna; to była promocja

      Usuń
  3. aż wstyd się przyznać ale kompletnie nie znam tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmę znam ,ale tego podkładu jeszcze nie miałam.
    Ja bardzo lubię podkład MF 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam oryginalne(tzn azjatyckie) BBkremy :) Dawno nie byłam tak zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam go akurat, ja też nadal szukam idealnego podkładu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie podkład ma rewelacyjną cenę :) Ja mam kilku swoich ulubieńców, których używam w zależności od pory roku i kondycji skóry. W tej chwili stawiam na Pharmacerisa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak coś dobre, to muszą zlikwidować ;/ ja w sumie znalazłam ulubieńca: maybelline affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piegi są urocze :) nie zakrywaj ich :)

    OdpowiedzUsuń