poniedziałek, 27 maja 2013

EFEKTIMA Age Defense 3D Maska Skutecznie Odmładzająca - recenzja

W mojej kosmetyczce ostatnimi czasy coraz więcej kosmetyków odmładzających i chyba już tak pozostanie ;-)
Dziś przychodzę z maseczką EFEKTIMY Age Defense 3D Maska Skutecznie Odmładzająca.



Maseczka to 7 ml kremowej substancji o pięknym kwiatowym zapachu i łatwej do rozprowadzania.

 Działanie i sposób użycia


 Maseczka w czasie trzymania na twarzy nie zasycha tylko świetnie wchłania się w głąb skóry. Twarz mnie ani nie szczypała ani nie swędziała ani nie piekła. Nie odczuwałam żadnych nie miłych dolegliwości.


Kolor i konsystencja



Po 20 minutach maseczka prawie w całości się wchłonęła; z białej zrobiła się przeźroczysta  i tylko wacikiem starłam niewielkie pozostałości. Nie musiałam używać kremu ponieważ skóra pozostała świetnie nawilżona.

Maseczka pozostawiła skórę miękką i miłą w dotyku.


   
I teraz najtrudniejsze jak dla mnie ocenienie działania odmładzającego. Po jednym użyciu nic nie zauważam. Za to skóra jest fajnie jędrna. Mam w planach zakupić kilka tych maseczek i raz w tygodniu zastosować.



Używacie maseczek przeciwzmarszczkowych ?




Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.




5 komentarzy:

  1. Lubię takie maseczki których nie potrzeba zmywać...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm.. jak na moje 20 lat przeciw zmarszczkowe chyba mi jeszcze nie potrzebne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Użyłam jej i okazała się bardzo fajną maseczką :) Super nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne różyczki, a maseczkę nawet lubię, choć nie odmłodniałam po niej :)

    OdpowiedzUsuń