niedziela, 5 maja 2013

TOŁPA dermo men expert S.O.S. ochronny krem sportowy

Pamiętacie tą mega pakę od Tołpy. Dziś chcę Wam zaprezentować jeden z kremów jakie otrzymał mój mąż.
TOŁPA dermo men expert S.O.S. ochronny krem sportowy.


Krem zamknięty jest tradycyjnie u Tołpy w aluminiową tubę.

SKŁADNIKI KREMU:

  • ekstrakt z bawełny
  • betaina z buraka
  • masło kokum
  • masło sezamowe
  • masło shea
  • gliceryna



Krem ma przyjemny delikatny zapach troszkę słodkawy; jest dość gęsty białego koloru ale dobrze się rozprowadza po twarzy. Pozostawia wyczuwalną ochronną warstwę, która ma chronić przed wiatrem, mrozem i innymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.


Krem przeznaczony jest cery wrażliwej i narażonej na ekstremalne warunki pogodowe - czyli idealnie dla mojego męża. Zimą godzinami na mrozie latem godzinami na prażącym słońcu.

SPOSÓB UŻYCIA:
nanieś krem na oczyszczoną twarz i delikatnie wmasuj okrężnymi ruchami omijając okolice oczu. Nałóż go wcześniej, przynajmniej 20 minut przed wyjściem.



Mój mąż co roku już po pierwszych dniach majowego słońca ma spaloną twarz; w tym roku zabezpiecza się kremem i skórę ma w doskonałym stanie.

Zimą spokojnie 3-4 h czuł, że skóra jest ochroniona przed mrozem dłużej nie jest w stanie chronić przed dużym mrozem. Ja natomiast zauważyłam, że skóra twarzy mojego męża jest miękka i przyjemna w dotyku. Wygląda na odżywioną i ma poprawny koloryt.



U mojego męża sprawdził się ten krem fenomenalnie. Ocenił go na 5+.


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


3 komentarze:

  1. Ten krem sportwy z pewnością spodobałby się mojemu mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój mąż przetestował balsam sos i bardzo sobie go chwalił :)

    OdpowiedzUsuń