czwartek, 18 października 2012

Darmowe próbki OB

Jakiś czas temu zamawiałam darmowe próbki tamponów OB.
Jeśli masz w domu nastolatkę lub chcesz zamówić je dla siebie wystarczy wypełnić formularz TU
Ja czekałam na swoje około 3 tygodnie.




W przesyłce przyszedł przewodnik dla młodej przyszłej kobiety. Moja 10 letnia córka na pewno się z nim zapozna, ponieważ są tam w jednym miejscu najważniejsze rzeczy o dojrzewaniu a nie tylko fizjologa. Jest mowa o nastrojach, dziwnych humorach o zmianach na ciele np. w postaci pryszczy itd.





Oprócz poradnika w mini książeczce jest kalendarzy na zapiski o miesiączce i paczuszka z tamponami (dwa mini i dwa normal)





3 komentarze:

  1. A ja nie dostałam, bu :(

    Majajula - zapraszam do siebie:) lusia1982

    PS. Zostałaś oTAGowana :) Zapraszam :)
    http://lusia1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusia gratuluję kejt nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) Nikt nie pytał, nic nie mówiłam:)

    OdpowiedzUsuń