sobota, 13 października 2012

Wielkie testowanie Eucerin HYALURON-FILLER do cery normalnej i mieszanej

Dziś tak chcę Wam tylko napisać, że krem Eucerin jest fenomenalny.
Okazuje się, że to dzięki niemu mój makijaż wytrzymuje w nienaruszonym stanie nawet 10 h.
Nie używam żadnej bazy pod cienie a dziś nałożyłam sobie brokatowy brąz i spokojnie trzymał się na oku calutki dzień.

5 DZIEŃ TESTOWANIA
Tak by wypadało napisać coś na "-" o tym kremie ale niestety nic takiego nie mogę zrobić. Po tych 5 dniach i 10 użyciach za to mogę napisać, że moja skóra jest bardzo jędrna i sprężysta. Jestem tym faktem bardzo zadowolona. Na pewno moja skóra nie będzie wyglądała jak te liście na poniższych zdjęciach.



Koniec z przesuszonymi policzkami.

A pierwszy raz się cieszę, że mam cerę mieszaną a nawet tłustą - ona starzeje się później. Nie przypuszczałabym, że będę się cieszyć z tego powodu.

1 komentarz: