niedziela, 21 października 2012

Pepco i moje zdobycze: IsaDora i Astor

Znacie ten sklep Pepco.
Ja już od kilku dobrych lat (4 chyba) ale zawsze tam kupowałam ubrania dla córek siebie i męża.
Od jakiegoś czasu okazuje się, że można tam zdobyć tak tak śmiało mogę użyć tego określenia markowe kosmetyki.

Wczoraj upolowałam cienie IsaDory i lakier z Astora.



Skupię się jednak na wczorajszych zdobyczach.
Cień zakupiłam za 4,99 jest to seria EYE LIGHT LUMINESCENSE kolorek 74 sparkling mauve a tak wygląda.




Był jeszcze odcień szary i złoty ale to nie bardzo do mnie przemawiało nawet za taką cenę.
Brąz choć połyskujący ale jednak mój kolor.

Jeśli chodzi o lakier to od razu bez namysłu powędrował do koszyka cena również 4,99 szkoda że ostatni :-(
Lakier pochodzi z serii LACQUE DeLuxe kolorek 460 FOREVER BROW
 A tak wygląda:




Jestem bardzo szczęśliwa z tych zakupów a teraz czas na testowanie.

2 komentarze:

  1. Ach, jakie piękne zdobycze ....
    jutro idę do pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadę do teściowe a tam najlepiej zaopatrzone pepco jakie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń