niedziela, 14 października 2012

SCHAUMA Szampon Odbudowujący Q10

Na wczorajszych zakupach w Biedronce moją uwagę zwrócił szampon z Schauma Odbudowujący Q 10. Miałam już kilka szamponów z tej firmy i wiem, że są one rewelacyjne dla moich włosów.

Szampon kupiłam za 5 zł z groszami.

A  teraz co nieco o nim ze strony producenta.


Szampon Odbudowujący Q10 – do włosów przesuszonych i wymagających pielęgnacji Schauma Q10 Szampon Odbudowujący z koenzymem Q10 pobudza produkcję keratyny, której ubywa w strukturze włosów z upływem czasu. Twoje włosy nabierają gęstości i stają się bardziej sprężyste. Regularne stosowanie zapewnia optymalny efekt działania.
Pełny efekt pielęgnacyjny uzyskasz stosując również balsam Odbudowujący Q10.


Trzeba będzie jeszcze poszukać tego balsamu.







Teraz czas na testowanie. Ciekawe jak będzie się sprawować.

7 komentarzy:

  1. Szampon świetnie pachnie, jednak nie jest stworzony dla moich włosów ;(
    Ciekawe czy u Ciebie się sprawdzi. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zapach ma rewelacyjny
    Ciekawa jestem sama; ale ogólnie z Schauma u mnie dobrze się sprawują

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak się sprawuje szampon,bo przymierzam się do zakupu :))

    I zapraszam do siebie: http://megiandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro pierwsze testowanie więc zdam relacje.
    Już wczoraj oblukałam Twój blog, tylko nie masz opcji "obserwowania"

    OdpowiedzUsuń
  5. Już znalazłam i dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również obserwuję blog:) Julka18

    OdpowiedzUsuń
  7. Julka witaj; dzięki i ja też już Cię znalazłam ;-)

    OdpowiedzUsuń