czwartek, 25 października 2012

Kosmetyki WIBO w trakcie testowania

Wczoraj pierwszy dzień testowania kosmetyków WIBO  i dziś od rana.

Chcę Wam pokazać jak wygląda podkład 02 neutralny na mojej twarzy, jak również co można wyczarować tuszem Growing Lashes Stimulator a także moje pierwsze kreski (tzn. pierwsze udane w miarę bo te pierwsze pierwsze to nie nadawały się do publikacji hehe)

Podkład bardzo ładnie się rozprowadza, ma delikatne drobinki rozświetlające dzięki temu moja cera jest bardziej świetlista i rozpromieniona.


Ponadto moje piegi są tylko delikatnie zauważalne - bardzo lubię taki efekt..


Tusz do rzęs (oj jak jestem ciekawa czy mi po nim zgęstnieją rzęsy) mimo małej szczoteczki świetnie wywija rzęsiska a i ta malusia szczoteczka jest genialna do dolnych rzęs; można spokojnie malować je bez obawy, że pobrudzimy skórę pod oczami. Bardzo oczarowała mnie ta szczoteczka.





I teraz moja kreska hehe proszę o wyrozumiałość




Ja bardzo polubiłam się z tymi produktami, z czystym sumieniem polecam!


3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten tusz do rzęs - wydłuża rzęsy w ekstremalny sposób!
    PS. Gratuluję dołączenia do Klubu Kejt! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tusz jest ekstra
    I dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz działa cuda :)

    PS. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń