poniedziałek, 22 października 2012

Wielkie testowanie Eucerin HYALURON-FILLER do cery normalnej i mieszanej

Dziś chciałam Wam wspomnieć o innych produktach Eucerin z serii HYALURON-FILLER.

Ja do testów dostałam krem na dzień. Ale oprócz kremu na dzień dostępny jest również krem na noc, pod oczy i koncentrat.


Eucerin HYALURON-FILLER Krem wypełniający zmarszczki na noc
Zawiera ona tak samo jak krem na dzień małe i duże cząsteczki kwasu hialuronowego oraz Bioaktywną Saponinę.
Jego działanie:
* natychmiastowo napina i wygładza skórę
* redukuje zmarszczki w górnych i dolnych warstwach naskórka
* wypełnia od wewnątrz nawet głębokie zmarszczki
* wspomaga proces regeneracji skóry podczas snu (dzięki zawartości D-pantenolu).





Eucerin HYALURON-FILLER Krem wypełniający zmarszczki pod oczy
Zawiera małe i duże cząstki kwasu hialuronowego oraz Bioaktywną Saponinę.
Jego działanie:
* redukuje drobne i głębokie zmarszczki wokół oczu,
* skutecznie chroni przed promieniowaniem UVA/UVB (SPF 15)
* nie zawiera substancji zapachowych
* przebadany okulistycznie (może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe).




Eucerin HYALURON-FILLER Koncentrat
Zawiera wysoko stężony kwas hialuronowy i Bioaktywną Saponinę.
Jego działanie:
* natychmiastowe i długotrwale poprawia napięcie skóry,
* wzmacnia działanie codziennej pielęgnacji kremami z serii HYALURON-FILLER
* wypełnia nawet głębokie zmarszczki od wewnątrz
* szybko penetruje nawet głębokie warstwy naskórka.




Bardzo jestem ciekawa całego zestawu, bo krem na dzień spisuje się znakomicie.


14 DZIEŃ TESTOWANIA
Tak kochani to już 2 tygodnie jak używam kremu Eucerin HYALURON-FILLER do cery normalnej i mieszanej.
Po tych dwóch tygodniach mogę już napisać sporo na temat działania kremu na moją skórę.
Pierwsze co zauważyłam to miękkość skóry. Było to już zauważalne od pierwszego zastosowania.
Druga dla mnie bardzo istotna sprawa to 0 błyszczącej się skóry. Krem nie powoduje że moja skóra świeci się i błyszczy. To chyba pierwszy krem, który robi coś takiego z moją cerą i to calutki dzień.
Inną kwestią jest kolor mojej skóry, wreszcie nie jest szara bez życia. jest rewelacyjnie ukrwiona, czerwoniutka a nie bez blasku jak do tej pory.
Co do zmarszczek to po tym czasie 14 dniach moja skóra jest pięknie napięta i delikatnie zmniejszyły się ryski przy ustach, już nie są tak mocno widoczne. Koło oczu nie mam zaczerwienień w kącikach, przez to skóra wygląda dużo zdrowiej a całą twarz młodziej. Jestem zakochana w tym kremie. Teraz nie mogę doczekać się ranka aby go użyć ;-)


4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za próbkę. Krem jest naprawdę wspaniały! Doskonale się wchłania, a cera jest gładka i dobrze nawilżona...
    Jestem też bardzo ciekawa innym kremów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego kremiku!
    Z chęcią przetestowałabym go i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też pewnie by służył, bo mam cerę mieszaną .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż żałuję, że jeszcze nie mogę używać takich kremów:D uwielbiam, jak po krótkim czasie są widoczne efekty. Wiadomo wtedy, że krem jak najbardziej jest warty swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń