poniedziałek, 1 października 2012

Biedronkowe zdobycze Eveline

Ja również skorzystałam z promocji w sieci sklepów Biedronka i zakupiłam sobie trzy cudeńka.

Lakier do paznokci o kolorze koralowym. jeszcze takiego odcienia nie posiadam. Ma lekki połysk ale mało widoczny. Dziś mam już go 4 dzień i nadaję się do zmycia, ale przeszedł dużo.

Drugim świetnym zakupem jest fluid w kolorze neutralny. Pięknie łączy się z cerą, zakrywa drobne niedoskonałości i nie błyszczy się a to mega plus przy cerze mieszanej.

I na koniec płyn micelarny. Jeszcze nie używałam ale wizualnie bardzo mi się podoba.



Ciekawe czy coś dziś jeszcze znajdę w innej Biedronce bo w mojej pobliskiej już w sobotę zostały poniszczone resztki.


Kilka dni temu w jednej z Biedronek udało mi się jeszcze "zdobyć" odżywkę do rzęs. Ciekawe czy dzięki niej będę miała wachlarze??? Po ciuchu na to liczę.


1 komentarz: