wtorek, 9 października 2012

Wielkie testowanie Eucerin HYALURON-FILLER do cery normalnej i mieszanej

Wczoraj zaskoczyła mnie niezmiernie wizyta kuriera w moim domu. Jakiś czas temu wypełniałam ankietę o dermokosmetykach na stronie Streetcom  i jak się okazało załapałam się i jestem Ambasadorką Eucerin i Streetcom. Nic o tym nie wiedziałam bo e-mail wpadł do Spam.

W paczce dostałam krem dobrany do moich potrzeb skórnych. Krem przeciwzmarszczkowy do cery mieszanej. Oprócz kremu dla mnie dostałam po 15 próbek 1,5 ml dla moich koleżanek w dwóch wersjach do cery mieszanej i suchej. Razem 30 próbek.


Tak wygląda paczka Ambasadorki

A to jej zawartość






1 DZIEŃ TESTOWANIA

Jesteśmy już też po pierwszym użyciu kremiku.
Pierwsze odczucia:
 Świetnie napięta skóra, bardzo przyjemne uczucie. 
Zapach kremu również bardzo miły. 
Konsystencja idealna, jedno naciśnięcie pompki wystarcza na pokrycie połowy twarzy. (kocham kremy z dozownikiem). Krem jest biały (zdjęcie poniżej), nie spływa z twarzy. Skóra na policzkach nie jest przesuszona a na czole i nosie się nie świeci. 

Teraz tylko poczekamy co się będzie dziać ze zmarszczkami,, bo początek zapowiada rewelacyjny finisz.







4 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za próbkę tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę bardzo, ja dziękuję za raport.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Uwielbiam kremy w pompce, są bardzo wygodne i higieniczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spory zestaw :) Po takim stosowaniu mozna zauważyć różnicę :)

    OdpowiedzUsuń