poniedziałek, 22 października 2012

Stylizacja paznokci - kropeczki

Zakupiłam nowy lakier Astor Lacque DeLuxe kolorek 460 FOREVER BROW więc czas go wypróbować.
Lakier zachwycił mnie swoim mega grubym pędzelkiem; jestem w stanie stwierdzić że 2 X grubszym niż standardowy a do tego okrągły; maluje się nim bosko.

Lakier zasycha bardzo szybciutko więc 2 warstwę nakłada się od razu po pierwszej.






Do brązu dodałam czerwone kropeczki lakierem Eveline wykonane starym flamastrem


 i efekt końcowy uzyskałam taki:





4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie grube pędzelki, są niesamowicie wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jest najgrubszy jaki mam i jest fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    pomyślałam, że może Twoje córeczki lubią kolorowanki, bo firma, do której podałam link we wpisie chętnie wysyła kreatywne książeczki dla dziewczynek.Trzeba najpierw zarejestrować się u nich na stronie, a później napisać list z prośbą o książeczki dla córek. Należy przy tym zobowiązać się do wystawienia opinii na swoim blogu.Poczytaj Sobie u mnie:

    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2012/09/lilla-lou-nie-tylko-dla-najmodszych.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięi za namiar poczytam i myślę, że skorzystamy

    OdpowiedzUsuń