czwartek, 11 października 2012

Wielkie testowanie Eucerin HYALURON-FILLER do cery normalnej i mieszanej

Chciałabym Wam dzisiaj napisać co nie co na temat Jak przeciwdziałać zmarszczkom. Swoją wiedzę zdobyłam z Przewodnika Ambasadorki.

Walka ze starzeniem się skóry to przede wszystkim walka ze zmarszczkami. Zmarszczki powstają w skutek obniżonej produkcji kwasu hialuronowego. Skóra staje się przesuszona i mniej napięta. 
Najgorsze jest to, że proces ten przebiega nie tylko na jej powierzchni, ale także w dolnych warstwach naskórka i w skórze właściwej.
I dlatego walkę ze zmarszczkami należy prowadzić na tych trzech warstwach a nie tylko skupiać się na wierzchniej warstwie.

Kwas hialuronowy - klucz do walki ze zmarszczkami, ale o nim już jutro.


3 DZIEŃ TESTOWANIA

A dziś mamy kolejny dzień po użyciu kremu eucerin.
Pierwsze moje bardzo ważne spostrzeżenie to moja skóra wreszcie się nie świeci. I to nie ważne czy to jest rano po całej nocy czy wieczorem po całym dniu. Skóra ma normalny wygląd. JUPIIIIIII
I tu jest moje ogromne zaskoczenie. Zawsze miałam duże problemy ze świeceniem się skóry, więc używałam kosmetyków matujących, które z kolei wysuszały mi skórę i wtedy zaczynałam ją nawilżać i tak w kółko.
Teraz  mam jeden środek, który matuje mi w fantastyczny sposób skórę a zarazem sprawia, że jest bardzo nawilżona.

Zabrałam dziś mój kremik na spacer. Jesień już rozpanoszyła się na całego, pełno kolorowych liści. A ja pośród tych brunatnych, bordowych, żółtych znalazłam jedno drzewo całe zielone. I tak sobie pomyślałam -tak to drzewo jest jeszcze pełne życia jak teraz moja skóra. Wreszcie jest dopieszczona....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz